Sözleşmeler

Satış Sözleşmesi

Madde 1: SATICI

Ünvanı: Tümtech Yönetim Danışmanlığı ve Dış Ticaret A.Ş.

Adresi: Göztepe Mahallesi 2384 Sokak Abdullah Bey İş Merkezi Bina No:16/21 Bağcılar- İstanbul / Türkiye

Telefon: 0212 252 9370

1.2 ALICI:

ALICI, müşteri olarak www.beautyclub.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişidir. ALICI’nın üye olurken ya da üye olmadan yaptığı satın almalarda bildirdiği adres ve iletişim bilgileri esas alınır. 

1.3 ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ:

Ürün internet sitesinde belirtilen açıklamalarla ALICI'ya sunulan şekildedir.

1.4 ÜRÜNÜN TÜM VERGİLER DÂHİL TESLİM FİYATI:

Sipariş edilen ürünün özelliğine göre satış fiyatı değişmektedir. Ürünün teslimat, KDV ile birlikte toplam satış tutarı sitemizin ilgili bölümünde açıkça bildirilmiştir. İhtilaf halinde fatura bilgileri esas alınacaktır. 


MADDE 2: KONU

2.1. İşbu sözleşmenin konusu, ALICI`nın SATICI`ya ait www.beautyclub.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz, sözleşmenin madde 1.3 ve 1.4 te içeriği ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

2.2. ALICI,  www.beautyclub.com.tr web sitesinden satın aldığı ürünün kendi siparişi üzerine üretildiğini; üretim sonunda oluşan ürünü üretime dayalı ayıplar/kusurlar dışında beğenmediği gerekçesiyle iade edemeyeceğini; satışa konu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında ürünü sipariş verdiğini, işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.beautyclub.com.tr sitesinde yer alan ön bilgilendirme ve fatura işbu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır. Gerekli tüm bilgiler girildikten sonra işbu sözleşmenin okunup kabul edildiği ALICI tarafından ilgili bölüm işaretlenerek teyit edilir ve sipariş tamamlanır. Sipariş gerçekleştiği anda ALICI bu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. Siparişin tamamlanmasından sonra, ALICI’nın bildirdiği e-mail adresine "Sipariş Onay” maili gönderilir. 


MADDE 3: TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI 

3.1. Teslimat masrafları ALICI`ya aittir. Kargo ücreti web sitesinden yapılan satın alma esnasında tahsil edilir. SATICI, web sitesinde ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı SATICI`ya aittir. 

3.2. Teslim anında ALICI`nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI`nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun satıcıya iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler de ALICI’ya aittir. 

3.3.  Teslimat, istenilen ürün özelliklerinin SATICI’ya eksiksiz ulaştırılması ve ürün bedelinin ALICI’nın seçmiş olduğu ödeme şekli ile ödenmesini takip eden 3 iş günü içinde üretim tamamlanır ve paketlenerek teslimat için ilgili kargo şirketine teslim edilir. Bu aşamadan sonra Kargo şirketinden kaynaklanan gecikmelerden ve aksaklıklardan SATICI sorumlu olmayacaktır. 

3.4. SATICI, üretilmesi istenilen ürünün üretiminin mümkün olmaması ve benzeri ticari imkânsızlık halleri, beklenmeyen haller, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI`ya bildirmekle yükümlüdür. Sözleşme konusu ürünün teslimatı ürün bedelinin ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

3.5. Satıcıdan kampanya katılımı ile satın alınan ürünlerdeki  teslimat tarihi, kampanyanın yapıldığı firmanın ya da satıcının sunduğu şartlara esas alınarak uyarlanmakta ve kabul edilmektedir. Satıcı ve Alıcı bu duruma uymakla mükelleftir. Alıcının satın aldığı ya da hediye edildiği indirim çeklerinin yanlış kullanılması sonucu Satıcı sorumlu olmayacaktır. Kullanım sorumluluğu alıcıya aittir.


MADDE 4: ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ 

4.1. www.beautyclub.com.tr sitesinden satın alınan ürünler nakliye sırasında ürünün hasar görmesini engelleyecek şekilde paketlenir. ALICI sözleşme konusu ürünü teslim almadan önce kargo şirketi yetkilisi önünde ürünü muayene edecek; ezilme, kırılma, ambalaj yırtılması yahut başka bir bozukluk gördüğünde bunu tutanak tutturarak tespit ettirecek ve ürünü teslim almayacaktır. Kargo şirket yetkilisi önünde incelenmeyen, tutanak tutturulmayan ürünlerde teslim alınan ürünün hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. 

4.2. Teslimden sonra ürünün özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir. 

4.3. www.beautyclub.com.tr web sitesinden üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilave yapılarak özel hale getirilen ürünler iade edilmez; değiştirilmez ve ALICI cayma hakkını kullanamaz. ALICI cayma hakkı olmadığını işbu sözleşmeyi elektronik ortamda imzalayarak kabul etmiş sayılır. 

4.4. ALICI ayıplı veya kusurlu olduğunu düşündüğü ürünün bozuk, kırık, yırtık vs. yerlerinin fotoğraflarını çekerek SATICI’ya göndermelidir. SATICI üründe üretimden kaynaklanan bir ayıp ve kusur olduğunu tespit ettiği durumda kargo bedeli kendisine ait olmak üzere ALICI’dan ürünü paketi ve fatura aslıyla birlikte kendisine göndermesini isteyecek ve sipariş edilen aynı özelliklerdeki yeni ürünü ALICI’ya gönderecektir. 

4.5. ALICI’nın satın aldığı ürün yanlış bakım ve/veya kullanım sebebiyle hasar görmüş ise ürün SATICI tarafından değiştirilmeyecektir. 

4.6. Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini satıcıya ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 (üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri ALICIya aittir. 

4.7. Ana ürün yanında kullanılan süs, paketleme ambalajı vb. ürünlerde stok durumuna göre renk ve model farklılıkları olabilmektedir.


MADDE 5: SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ 

5.1. Satıcı, sözleşme konusu ürünü sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz. 

5.2. Satıcı, ALICI’ya, sattığı ürünlerin özel sipariş, istek ve talep ile üretildiğini veya özel istek ve taleple üzerinde değişiklik ya da ekleme/çıkarma yapmak suretiyle özel hale getirildiğini; bundan dolayı CAYMA HAKKININ OLMADIĞINI, üretim hatasına dayanan ayıplı mallar dışında hiçbir üründe iade ve değişim yapılmayacağını; iade ve değişim yapılmamasından dolayı kendisinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeyeceğini bildirir. 

5.3. Satıcı ürünün teslimi ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan ALICI’ya bildirir. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI`nın siparişi iptal etmesi halinde ödenen bedel ve varsa belgeler 7(yedi) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerden, arızalı veya bozuk olan ürünler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır. 


MADDE 6: SÖZLEŞMEYE KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ 

Ürünün nitelikleri, boyutu, renkleri ve tüm vergiler dâhil fiyatı www.beautyclub.com.tr adlı web sitesindeki ürünün tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir. Satıcı teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat güncelleme hatalarından sorumlu değildir. 


MADDE 7: ÜRÜNÜN PEŞİN FİYATI 

Ürünün peşin fiyatı fatura içeriğinde mevcuttur. 


MADDE 8: CAYMA HAKKI 

8.1. Siparişle, özel istek ve taleple üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilave yapılarak özel hale getirilen ürünler iade edilmez, değiştirilmez ve ALICI bu ürünlerde cayma hakkını kullanamaz. 

8.2. ALICI, Üretim hatasına dayanan ayıplı/kusurlu ürünler hakkında SATICI’yı ürünün kendisine tesliminden itibaren 7 gün içerisinde bilgilendirmelidir. SATICI üretim hatasından kaynaklanan bir ayıp olduğunu tespit ederse ayıplı ürünü fatura aslı ve paketi ile SATICI’ya gönderilmelidir. 

8.3. ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün (Konser ve Etkinlik Biletleri Hariç) kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.

Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 5. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.


İÇERİK MENÜ

Teslimat Koşulları
Üyelik ve Kullanm Şartları
Satış Sözleşmesi
Garanti ve İade Koşulları
Hakkımızda
Gizlilik ve Ödeme Güvenliği
Satış Sözleşmesi
Ön Bilgilendirme


MADDE 1: SATICI BİLGİLERİ

MADDE 1.1 – SATICI

Ünvanı: Tümtech Yönetim Danışmanlığı ve Dış Ticaret A.Ş.

Adresi: Göztepe Mahallesi 2384 Sokak Bina No:16/B Kat:3 34218 Bağcılar İstanbul

Telefon: 0533 202 3245

 

MADDE 1.2 - ALICI

Müşteri olarak www.beautyclub.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.


MADDE 2: SATIŞA KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ

Mal ya da hizmetlerin temel özelliklerini www.beautyclub.com.tr adresinde yer almaktadır. Ürünün temel özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.
Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti ALICI tarafından ödenecektir ve iade edilmez.


MADDE 3: GENEL HÜKÜMLER

3.1. ALICI, www.beautyclub.com.trinternet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. ALICI; bu Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, SATICI tarafından ALICI'ya verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyid etmiş olur.

3.2. Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

3.3. Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI'ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

3.4. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

3.5. SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

3.6. SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 10 günlük süre içinde toplam bedeli ALICI’ya iade eder.

3.7. Ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme Formunun elektronik ortamda teyid edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

3.8. Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI'ya iade etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.

3.9. SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.


MADDE 4: CAYMA HAKKI

ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün (Konser ve Etkinlik Biletleri Hariç) kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.

Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 5. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,

a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

b) iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

c) ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.

d) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

e) Cayma hakkı nedeniyle iade edilen ürünün satıcıya geri gönderilirken ödenen kargo bedeli yurt içi siparişlerinde SATICI tarafından yurt dışı siparişlerinde ALICI tarafından karşılanacaktır.

f) SATICI ürün satarken ALICI'dan tahsil ettiği kargo ücretini iade etmez.


MADDE 5: TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI 

ALICI, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı Satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder. 


MADDE 6: GARANTİ KAPSAMI

www.beautyclub.com.tr sitesinde satılan ürünler, ürünün ALICI’ya ulaştığı andan başlamak üzere 1 yıl süreyle Satıcı firmanın garanti kapsamında olup ALICI’ya gönderilen fatura garanti belgesi yerine geçer. ALICI işbu sözleşmeyi onaylayarak üründe imalattan ya da mutat kullanımdan dolayı oluşacak garanti kapsamındaki kusur için Satıcı Firmaya başvurmayı kabul ve taahhüt eder. 


MADDE 7: YETKİLİ MAHKEME 

İşbu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, T.C. Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI’nın ve SATICI’nın Yerleşim yerlerindeki Tüketici Mahkemeleri tüketici mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir. 


MADDE 8: YÜRÜRLÜK

Site üzerinde "Sözleşmeyi okudum, kabul ediyorum” sekmesini tıklayarak teyit etmesi ve siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır. SATICI, söz konusu sözleşmenin site üzerinde, ALICI tarafından okunduğuna ve kabul edildiğine dair onay almaksızın sipariş verilememesini sağlayacak yazılımsal düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür.

Son Güncelleme Tarihi: 2021-08-17 09:58:59